حمایت از تولید ملی در فناوری اطلاعات و ارتباطات

- اهمیت سیستم مخابراتی مستقل و بومی به این حد است که بنا به اعلام کمیته تحقیق و تفحص مجلس رژیم صهیونیستی موسوم به کمیته وینوگراد، در جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان؛ شبکه مخابراتی گسترده اختصاصی و “سیمی” حزب الله لنبان عامل پیروزی آن و عدم پیروزی ارتش رژیم صهیونیستی بود. رژیم صهیونیستی تلاش کرد تا از طریق فشارهای بین المللی و با کمک عناصر نفوذی خودش در فضای سیاسی داخلی لبنان، شبکه مخابراتی حزب الله را منحل کند، اما سیدحسن نصرالله نظام مخابراتی حزب الله را جزو سلاح مقاومت و غیرقابل گفتگو اعلام کرد.

- کنترل نظام اینترنت در آمریکا در دستان یک ژنرال آمریکایی در سازمان NSA امریکا می باشد. نظام مخابراتی ملی آمریکا توسط عناصر نظامی و امنیتی اداره می گردد.

- بر اساس قوانین آمریکا، “دولت” این کشور بدون اجازه قضایی اجازه ورود به تمامی محیطهای حریم خصوصی افراد را دارد. همچنین اگر کسی از سامانه های اینترنتی و مخابراتی آمریکایی استفاده کند، حتی اگر وی آمریکایی نباشد، آمریکا این قوانین را درمورد وی نیز به اجرا می گذارد!

-سازمان NSA بی ارتباط با نام خود -که به معنای سازمان امنیت ملی آمریکاست- ، صرفا وظیفه جاسوسی مخابراتی و رایانه ای از سراسر جهان را بر عهده دارد. پس از افشاگریهای  “ادوارد اسنودن” عضو سابق این سازمان و جاسوس فراری آمریکا در مورد فعالیتهای جاسوسی این سازمان در اینترنت علیه کشورهای مختلف جهان ، کشورهایی همچون چین، روسیه، آلمان، برزیل، فرانسه، کره جنوبی و بسیاری از کشورهایی که روابط خوبی با آمریکا دارند،  با ایجاد شبکه های ملی و بومی، شبکه های مخابراتی و ملی خود را در برابر جاسوسیهای آمریکا اصلاح و تقویت کردند و مردم دنیا سعی کردند تا از شبکه های اینترنتی آمریکایی هرچه کمتر استفاده کنند.

- تمامی نرم افزارها و خدمات رایانه ای آمریکایی به محض ورود شما برای استفاده ، متنی با عنوان اختصاری T.O.S به معنای “شروط استفاده از خدمات”  را به شما نشان داده و OKشما را دذیل آن اخذ می کنند که موافقتنامه ای بسیار خطرناک بوده و امکان هرگونه شکایت شما در رابطه با هرگونه سوء استفاده آنها یا کشور آمریکا از اطلاعات شما حتی در مجامع بین المللی  را از شما سلب می کند!

- فعالیت در مسنجرهای خارجی مطلقا رایگان نیست و شعار این نرم افزارها مبنی بر رایگان بودن دروغ و عاری از صداقت است. بجز درآمد از مسیر تبلیغات و در آمد از طریق فروش اطلاعات جاسوسی شده، درآمد اصلی این سرویسها از محل فروش ترافیک است. یعنی شما با ارسال هر نوع مطلبی برای هر تعداد مخاطب، به میزان دوبرابر برای آن شبکه درامد زایی خواهید کرد. این امر در شبکه های خارجی منجر به خروج ارز و تولید سرمایه برای شبکه ، شرکت و کشور خارجی مالک آن می گردد. حالا حساب کنید انتشار تصاویر رهبری ، شهدا و آیات قران و روایات و مطالب و فیلمهای ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی در شبکه های صهیونیستی چرا از سوی این شبکه ها مورد استقبال قرار می گیرد و این شبکه ها هیچ محدودیتی برای انتشار آنها قائل نمی شوند!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی