حمایت از تولید ملی در فناوری اطلاعات و ارتباطات

رییس جمهور از فعالیت‌ها و سرویس‌دهی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به زائران اربعین حسینی در خاک عراق تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، حسن روحانی به دنبال ارائه گزارش اقدامات انجام شده توسط شرکت ارتباطات زیرساخت و اپراتورهای تلفن همراه ایران در خصوص تأمین حداکثر توان زیرساختی برای پوشش ارتباطی زائرین مراسم اربعین حسینی مراتب تقدیر و تشکر خود را در نحوه خدمت‌رسانی و سرویس‌دهی به زائران اربعین حسینی از طرف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را اعلام کرد.

وزارت ارتباطات عنوان کرده است: "در مراسم راهپیمایی گسترده اربعین حسینی که با استقبال پرشوری برپا شد عده‌ای نگران نوع ارتباط با زائران بودند که طی فرآیندهای دوجانبه و همکاری‌های متعددی بین نمایندگان و مدیران مربوطه به دو کشور ایران و عراق انجام شد این نگرانی‌ها به حداقل و در مواردی از بین رفت."

همچنین در گزارش آورده که در این مناسبت میزان مکالمات تبادل شده از حدود 900 هزار دقیقه در روز به پنج میلیون دقیقه رسید و در مجموع حدود 21 میلیون دقیقه مکالمه طی برگزاری این مراسم بین دو کشور تبادل شد.

همچنین اختصاص اینترنت پرسرعت بی‌سیم رایگان از سوی اپراتور همراه اول در 9 نقطه در داخل خاک عراق ارتباط مناسبی برای زائران اربعین حسینی فراهم ساخت.

به گزارش تسنیم پیش از این و در ایام برگزاری این رویداد عظیم، گزارش‌های بسیاری پیرامون اختلال ارتباطات در خاک عراق و حتی بخش‌هایی از مرز کشورمان گزارش می‌شد و در نهایت هم با بازگشت زائران شاهد اظهارات آنان مبنی بر اختلال گسترده اعم از عدم برقراری ارتباط و موجود نبودن آنتن در شبکه‌های عراقی که طرف قرارداد رومینگ با اپراتورهای ایرانی هستند، بودیم.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی