حمایت از تولید ملی در فناوری اطلاعات و ارتباطات

رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به مطالبات 7000 میلیارد ریالی شرکت مخابرات از دولت و ملت، همه استان‌ها را مکلف کرد تا پایان سال جاری، 30 درصد از این مطالبات را وصول کنند.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، مصطفی سیدهاشمی اظهار کرد: این کار به دو روش می‌تواند صورت گیرد، یکی از این روشها، برنامه ریزیهای خود استان برای بازگشت لاوصولی‌ها و دومین روش، از طریق برون سپاری انجام گیرد. به عنوان مثال، یک بانک تعهد می کند تمام لاوصولی ها را تا پایان سال به خزانه مخابرات بازگرداند و هزینه عملکرد خود را بگیرند.

رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران به ساماندهی کارگزاران روستایی اشاره کرد و افزود: با تکلیف مجلس شورای اسلامی، تعداد 6400 نفر از کارگزاران روستایی سراسر کشور با هزینه ای بالغ بر 100 میلیارد تومان هزینه پیش بینی نشده ساماندهی شدند.

رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران، ورود به خدمات جدید در حوزه تجاری سازی و شبکه را الزامی دانست و گفت: این خدمات باعث افزیش درآمد شرکت می شوند که ارائه خدمات ویدئو کنفرانس، گسترش وای فای، افزایش خدمات SLA از جمله آنهاست.

وی در ادامه به موضوع تعرفه های مخابراتی اشاره کرد و از وزارت ارتباطات خواست در این زمینه به مخابرات کمک کند تا بتواند طرح‌های توسعه‌ای را دنبال کند.

رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران، با تاکید بر اجرای فوری و دقیق ساختار جدید در تمامی استان‌ها اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران در آینده دارای سه شرکت، ارتباطات سیار، شرکت مخابرات ایران و شرکت املاک خواهد بود که با 34 مدیر عامل و همه زیرنظر هیات مدیره شرکت مخابرات ایران فعالیت می کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی