حمایت از تولید ملی در فناوری اطلاعات و ارتباطات

گروه شبکه های اجتماعی گرداب: داریوش فرضیایی مجری محبوب تلوزیون در صفحه شخصی خود نسبت به بی‌توجهی والدین به حضور کودکان در فضای مجازی واکنش نشان داد. او در پست خود بصورت گذرا به آثار مخرب حضور کودکان در فضای مجازی اشاره کرد و از سایر کاربران خواسته تا علت حضور خود در فضای مجازی را بیان کنند.

"عمو پورنگ" نوشت:

«چه راحت فرزندانمان را به این دنیای ناشناخته می‌سپاریم، غافل از اینکه چه پیامدهایی می‌تواند به همراه داشته‌باشد. از همین ابتدا آنها را از زندگی اجتماعی و بازی‌های کودکانه جدا کرده و تنهایی را به آنان آموزش می‌دهیم. غافل از اینکه فقط با یک کلیک فرزندانمان سر از چه جاهایی می‌توانند در بیاورند. دوستان ارجمند ممنونم که دلایل حضورتان را در فضای مجازی به روی کاغذی نوشته و در صفحه تان قرار دادید؛ اما خواهشمندم باز هم این موضوع ادامه داشته‌باشد تا شاهد اتفاق خوبی در این فضا باشیم.. لذا هشتگ فراموش نشود. باسپاس فراوان»


شایان ذکر است این پست داریوش فرضیایی در ادامه دو پست قبلی وی منتشر شده‌است. وی در پست اول که سه روز پیش منتشر کرد از کاربران خواسته‌ بود تا علت حضور خود را در فضای مجازی بر کاغذ نوشته و آن را در اینستاگرام خود منتشر کنند. در پست دوم نیز عکسی از دست نوشته خود منتشر کرده بود:

«موضوع مورد بحث: 

دلیل حضورتون در فضای مجازی چیه؟ چرا گاهی اوقات تا نیمه شب در این فضا هستید؟ دنبال چی میگردید و چه چیزی براتون مهمه؟ چقدر این فضا به شما کمک یا ضرر رسونده؟ هدف یا برنامه خاصی هم دارید یا خیر؟ آیا میتونید با این فضا خداحافظی کنید؟ اگه از شما بخوان این فضا رو آسیب شناسی کنید چی مینویسید؟ آیا کسانیکه در این فضا هستند خودشونن یا به دنبال فرار از خودشون..!!؟ دوستیهایی که در این فضا شکل میگیره آیا پایدار و واقعین..؟ با اینکه میدونیم اسمش فضای مجازیه پس چرا اینقدر باورش داریم و اون رو به زندگی واقعیمون ترجیح میدیم..!!؟ خوشحال میشم نظر شما بزرگواران رو در این رابطه بدونم.. منتظر کامنتهای جالبتون هستم.. یاعلی

پی نوشت: در خصوص مطلب فوق نظر خودم رو حتما در پست بعدی خواهم نوشت»

این مجری تلوزیون در پست بعدی دلیل حضور خود را در فضای مجازی این‌گونه تشریح کرد:

«تنها دلیل من برای حضور در فضای مجازی بخاطر جایگاه هنری‌ام می‌باشد که بایستی یک پل ارتباطی با مخاطبین محترم داشته‌باشم تا از احوال و فعالیتهای هنری‌ام با خبر باشند در این بین هر از گاهی نیز در خصوص افکار و عقایدم پیرامون مسائل مختلف پست‌هایی می‌گذارم تا از این طریق تبادل نظر داشته‌باشم ولی در مجموع باید بگویم بودن در این فضا را به زندگی واقعی‌ام ترجیح نمی‌دهم زیرا احساس میی‌کنم انسان بیشتر تنها می‌شود.یاعلی (داریوش فرضیایی) »

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی