حمایت از تولید ملی در فناوری اطلاعات و ارتباطات

ابوذر منتظرالقائم در وبلاگ پاسداران نوشت :

بعد از بررسی ساده ای که منجر به طرح تملک صهیونیستها بر سرویس وایبرشد و تلاشی که غرب بر مخفی کردن عملیات صهیونیستی آن دارد و اخیرا نیز با ادعای جابجایی مالکیت آن به شرکتی ژاپنی ، رنگ و بوی جدید به خود گرفت، ضرورت بررسی دو سرویس دیگر را نیز حس کردم که یکی از آنها سرویس Tango است.

بررسیها نشان می دهد مالکیت سرویس تانگو و امتیاز راه اندازی آنها نیز متعلق به رژیم صهیونیستی و عناصر آن است.مالک و مدیرعامل سیستم VoIP تانگو  صهیونیستی بنام Uri Raz است. وی فارغ التحصیل تخنیون، یا همان دانشگاه صنعتی دولتی اسرائیل است.

این دانشگاه را جدی بگیرید - درباره دانشگاه تخنیون :

تخنیون -The Technion – Israel Institute of Technology - הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל - واحد فناوری گروه های تروریستی سازمان صهیونیزم بین الملل تا قبل از تشکیل رژیم نجس و منحوس صهیونیستی  یعنی سازمان هاگانا بود و با شکل گیری علنی این رژیم در سرزمینهای اشغالی ، به دانشگاه فنی این رژیم در بندر حیفا تبدیل می شود. اهداف راهبردی در تشکیل این دانشکده به حدی جدی است که زمینه ساز تشکیل دانشکده فنی و مهندسی هوایی در سال 1949 می شود که زمینه ساز تاسیس و شکل گیری نیروی هوایی رژیم صهیونیستی است.

سایت رسمی این دانشگاه امنیتی و نظامی می گوید  تاسیس یک مدرسه فنی اولین الویت برای بازسازی ! سرزمین مادری یهود بود. تخنیون باید در سطح بین المللی به جایگاه یگانه ای می رسید که برای ایجاد و شکل دهی و حفاظت از یک کشور (؟!) مدرن کارامدی داشته باشد . جالب آنکه سایت رسمی این دانشگاه محتویات صفحه ویکیپدیا در مورد آن را تایید  لینک کرده است ! سایت رسمی این دانشگاه بر خلاف واقعیات موجود ، خود را قدیمی ترین دانشگاه منطقه می داند در حالیکه جندی شاپور ایران و محافل درس عراق قدیمی ترین دانشگاههای منطقه به شکل سازماندهی شده هستند.

از دیرباز مدیران این دانشگاه از فرماندهان و افسران عالی هاگانا وارتش رژیم صهیونیستی انتخاب می شوند  که از جمله آنها می توان به سرلشکر آموس هورف، سرلشکر آموس لاپیدوت، سرتیپ یوهانان رانتر و سپهبد یاکوف دوری اشاره کرد. رانتر روسی الاصل  رئیس ستاد سازمان هاگانا و مدیر طرح و برنامه ارتش صهیونیستی در دوران جنگ های اشغال فلسطین بوده و در سال 1962 به ریاست دانشکده معماری دانشگاه تخنیون می رسد و سه سال بعد می میرد. یاکوف دوری نیز رئیس ستاد هاگانا و رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل بوده و در 1965 به ریاست دانشگاه تخنیون منصوب می شود. آموس هورف نیز پس از خدمت در هاگانا و ارتش رژیم صهیونیستی به ریاست این دانشگاه منصوب می گردد. لاپیدوت دهمین فرمانده نیروی هوایی ارتش صهیونیستی است که تا سال 2001 ریاست کل دانشگاه تخنیون را بر عهده داشته است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی