حمایت از تولید ملی در فناوری اطلاعات و ارتباطات

آیا می دانید ؟

شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۱۶ ق.ظ

ادوارد اسنودن (Edward Snowden) جاسوس فراری آمریکایی، در روسیه افشا کرد که آمریکا از طریق سیستمهای مخابراتی و اینترنتی ، بیشترین جاسوسی را در میان کشورهای مختلف جهان از “ایران” انجام داده است و می دهد و مقام دوم مربوط به کشور اردن است ! - این امر نشان می دهد استفاده از مابقی نرم افزارهای خارجی ضمن آنکه باعث ضرر به منافع مسلمانها و ایران اسلامی میباشد، بلحاظ همکاری آنها با رژیم صهیونیستی و آمریکا ، مخصوصا با وجود  نرم افزارها وشبکه های ایرانی، از نظر امنیتی و اقتصادی  انتخابی بهتر نیست.

- در شبکه های اجتماعی وارتباطی خارجی “درست استفاده کردن” معنا نداشته و آموزش سواد رسانه ای و نحوه استفادۀ صحیح، مربوط به شبکه های ایرانی است. استفاده نادرست از ابزارهای سایبری و شبکه های اجتماعی“ایرانی”نیز میتواند آسیبهای فرهنگی-اجتماعی، حتی فیزیکی و جسمانی بدنبال داشته باشد و رعایت الگوی صحیح مصرف لوازم رایانه ای و شبکه های اجتماعی اینجا معنا پیدا می کند.

- هیلاری کلینتون وزیر امورخارجه سابق آمریکا:     Twitter،  Facebook ، Google  و ... مزیت رقابتی آمریکا در جهان امروز هستند.  Facebook  ،Instagram ،Whatsapp   هرسه متعلق به بنیاد صهیونیستی آمریکایی فیسبوک به مالکیت مارک زوکربرگ صهیونیست آمریکایی است . رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدارهایی علنی و رسمی از این بنیاد بازدید     کرده اند.  Telegram توسط دو برادر روس تبارمقیم آلمان بنیادگذارده شده و تحت کنترل رژیم صهیونیستی است و اخبار دیدار مدیرعامل این شرکت با نخست وزیر رژیم صهیونیستی منتشر شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی